Aku hanya hamba

SAYA juga seorang manusia...
Jika apa yang dipostkn bercanggah atau lari daripada kebenaran,
mohon diperbetulkan..
.

Asmaulhusna

Tuesday, October 23, 2012

...Doa Itu...


buku hq usang dibelek semula, terpana dengan catatan masa mula2x diberi tugasan untuk hndle anak hq yang sama umur. 

catatan yang bertarikh 21 Oktober 2010

refleksi: alhamdulillah, 1st hq dan 1st bagi bahan kpd anak hq. Positif respon! 
harapan next hq:'ya Allah bukalah pintu hatiku dan pintu hati mereka untuk menerima ilmu dan terus tsabat di atas jaan dakwahmu ini'

hari ni dah menjangkau 22 Oktober 2012.
Ya Allah, aku x kn pernah jemu untuk mngulang doa itu
genap 2 tahun aku bersama mereka
merekalah tulang belakangku


they hold me when i start to cry
makes me smile with just their eyes
shares my hopes, dreams and fears
they wipes my tears
i love them with no regret
tq Allah for the ukhwah between us

dan sekarang
doa itu akan aku ulangi
akan aku ulangi
untuk anak hq yang kucintai....


moga mereka menjadi insan seperti yang kusayangi kelak...



No comments: