Aku hanya hamba

SAYA juga seorang manusia...
Jika apa yang dipostkn bercanggah atau lari daripada kebenaran,
mohon diperbetulkan..
.

Asmaulhusna

Saturday, September 05, 2009

Ya ALLAH, ampunkan hambamu ini..

pada kedinginan pagi ini
hatiku tergerak untuk menaip sesuatu
yg kurasakn ada sesuatu yg aku
ingin kongsi..
hidupku x seindah org lain..
aku sering menrintih
jiwaku menangis
tatkala aku
terpandang family sahabatku
berada dlm biah islamiyyah yg hakiki
aku sering bertanya pada diriku
bila agaknya aku dapat merasa
keadaan seperti itu..
Ya ALLAH, aku sering
mendengar cerita yg sgt menarik
dari sahabat2ku ttg family meereka,
aku???
selalu terdetik di hatiku,
apa yg aku boleh ceritakan
ttg familyku kpd sahabat2ku..
tpi aku tahu Ya ALLAH
ada hikmah yg ingin
ENGKAU smpaikan untkku..

Ya ALLLAH,
jlnku slps ini adlah utkmu,
jgn engkau biarkan
aku jauh daripadaMU
ENGKAU jentiklah hatiku
tatkala aku alpa
mengingatimu..
aku hrap jln dakwah yg
aku pikul ini
dpt YA ALLAH
membawa keluargaku untuk
bersama2 menghuni
syurgamu...

Ya ALLAH, aku ingin mati shahid
sebagai pejuang agamamu
walaupun aku masih lg jggal dengan
perkataan itu,
tapi insyaALLAH,
aku akan menerimanya
jika itulah jalan yg bisa aku
meraih semulia-mulia kematian..


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


sesak rasanya
hari2 yg aku lalui
tapi aku tahu,
aku masih punya ENGKAU..
ENGKAUlah yg maha agung
ENGKAULAH yg mengetahui isi
hatiku...

Ya ALLAH, cintailah aku
aku mohon cintamu
Ya ALLAH
jgn ENGKAU membiarkan aku
mencintai sesuatu lebih daripadaMU

No comments: