Aku hanya hamba

SAYA juga seorang manusia...
Jika apa yang dipostkn bercanggah atau lari daripada kebenaran,
mohon diperbetulkan..
.

Asmaulhusna

Tuesday, January 26, 2010

...dia ASMA ABZA...


ni shbt sy, nama glmournya asma Abza tapi klu sembang2 ngan bdak2 pasum, org panggil asma pasum je..rumah di kelantan tapi x pndai kecek klate pong. maaf la asma oi, buat resume mu plak kt blog aku ni..birth dia 26.01.90..ari ni la kira bufdaynya...

senyummu mmbawa sinar, tawamu membawa kebahgiaan..hik3..jiwangnya ayat..
cm ayat romeo n juliet plak..x de ye..abaikan..main2 je..

teringat memori dlu..biar aku crta kat mu balek msa mla2 aku knal mu..
mgkn mu dok knal aku maso tu, tpi aku rsa aku knal mu dlu msa kt pasung (pasum)..
msa mula2 aku nengok mu, aku takut nk tgur..pas bape ari tu aku nengok mu dok kecek ngang ika ngang lin, so aku buak muka dok malu aku dok dpang mu 3 oghe..mulo dari tu aku ska kecek ngan mu..

hik3 pndai x aku tulih bhse klate?


dlm mu menglangkoh, mu jgn lupa kt aku deh..jgn lupo kt sahabatmu nih..


dlm semayye mu, doamu, jgan lupa doakn agar persahabate kito brkekale hingga ujung nafas...

buat mu Asma,
selamat hari lahir..

Allah selamatkn kamu,
Allah selamatkn kamu,
Allah selamat kn Asma Abza,
Allah selamatkan kamu..

maaf andai ada salah silap..best ada shbt mcm hg..maaf la kdg2 ckp, saya awak, aku hg, ikut ska je mlut ni ye..hehe..

dgn bertambahnya umurmu, moga bertambahlah amalmu untuk bertemu RabbulA'lamin..
dunia hya persinggahan..
syurga pulak mahal..
kejarlah janji2 Allah dgn sepenuh hatimu..
aku doakan diri kita, hati kita terus tsabat dalam iman..
jgn kau toleh lagi dunia2 jahiliyyah yg sudah meninggalkn kita..

jadila hamba yg sentiasa bermujahadah dalam fastabiqulkhairat ( berlumba2 dlm kebaikan )

~putri sakinah saad~

No comments: