Aku hanya hamba

SAYA juga seorang manusia...
Jika apa yang dipostkn bercanggah atau lari daripada kebenaran,
mohon diperbetulkan..
.

Asmaulhusna

Sunday, March 28, 2010

...s.a.y.a.n.g...


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


KETAHUILAH SAHABATKU...
SAYA SAYANG KAMU SEMUA...
SAYANG KAMU SEMUA FILLAH!!!

SIAPA SAHABAT-SAHABAT SAYA???

-ORG2 YG YG MASIH BERJUANG UNTUK MEMPERTAHANKAN ISLAM...
-ORG YG MENGANGGAP SY NI SAHABATNYA...
-ORG2 YG SELALU SY RINDU...

SAYANG KAMUUUUUUUUU!!!

"Ya Allah, Engkau Mengetahui bahawa hati-hati ini
(orang yang telah dibayangkan tadi) telah berkumpul
kerana MengasihiMu,
Bertemu untuk mematuhi
(perintah) Mu,
Bersatu memikul beban dakwahMu.
Hati-hati ini telah mengikat janji setia untuk mendaulat
dan menyokong syari'atMu,
Maka eratkanlah Ya Allah
akan ikatannya.
Kekalkan kemesraan antara hati-hati
ini.
Tunjuklah kepada hati-hati ini akan jalan-Nya (yang
sebenar).
Penuhkan (piala) hati ini dengan cahaya
Rabbani Mu yang tidak kunjung malap.
Lapangkan hati-hati
ini dengan limpahan iman/keyakinan
dan keindahan tawakkal kepadaMu.
Hidup-suburkan hati-hati ini dengan ma'rifat
(pengetahuan sebenar) tentang Mu . . .
(jika Engkau mentaqdirkan rnati)
maka matikanlah pemilik hati-hati ini sebagai para syuhada'
dalam perjuangan agamaMu.

Engkaulah sebaik baik sandaran dan sebaik-baik penolong."

2 comments:

Kerikkerik said...

aku syg hg kinah!!^______^ ♥

.:: نورحبيب ::. said...

sayang kamu jgakkkk...